درمان سندرم آلپورت در دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سندرم آلپورت یک بیماری ارثی مشخص با علامت خون در ادرار است. بسیاری از بیماران می خواهید به دنبال درمان برای کمک به آنها جلوگیری از پیشرفت بیماری کلیه و جلوگیری از دیالیز.

علائم متداول سندرم آلپورت

در ابتدا، وجود خواهد داشت خون تنها در ادرار، اما همچنین می تواند پروتئین توسعه، و پس از آن تولید فشار خون بالا و عملکرد کلیه شروع به کاهش به تدریج.

از دست دادن شنوایی

افراد مبتلا به سندرم آلپورت داشته شنوایی طبیعی در بدو تولد. حدود 80 درصد از پسران خواهد از دست دادن شنوایی پیشرونده در یک زمان از زندگی خود را با زمان ده ساله توسعه. در طول بقیه عمر خود را، شنیدن پیشرفت از دست دادن ادامه داد تا ایدز به طور کامل از دست داده و شنیدن را می توان تجویز می شوند.

علائم در چشم

برخی از بیماران ممکن است lenticonus و با بعضی از مشکلات با چشم انداز، آب مروارید مسکن توسعه.

این فرایند دیالیز بسیار دردناک است و دیالیز است درمانی برای سندرم آلپورت، که تنها به طور موقت می تواند تسکین هماچوری نیست. این است ممکن است به این دلیل که تمام بیماران نمی خواهید به دیالیز.

درمان سندرم آلپورت

درمان های طبیعی در چین بر اساس طب سنتی چینی نوآوری. درمان "چهار به علاوه هفت" نه تنها می تواند کمک به بیماران تسکین علائم رایج این بیماری است، اما همچنین می تواند کمک به بیماران برای تعمیر عملکرد کلیه اساسا "چهار" به معنی چهار نوع چهار طب سنتی چینی، از جمله یک بطری ترکیب Maikang، یک دوز از طب چینی حمام پا دهان و حوضه با طب چینی، "هفت" اشاره به هفت برنامه های کاربردی سنتی چینی خارجی از جمله درمان بخار، درمان دایره، درمان فشرده گرم، دارو حمام، حمام پا، طب سوزنی درمان، انما درمان. و طب سوزنی اثرات تا حد زیادی علائم از دست دادن شنوایی را کاهش دهد. درمان های دیگر می توانید از تابع از تابع تعمیر عمدتا کلیوی دست یابد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان های طبیعی، به شما خواهد شد استقبال برای ارسال یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com.

http://enfermedad-renal.com/el-sintrome-nefrotico/1854.html





:: برچسب‌ها: سندرم آلپورت، درمان سندرم آلپورت، دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 1396
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: